6 Haziran 2017 Salı

Werepig nedir ? | Domuz Köyüne Base/Kamp Kurmak Tehlikeli mi ?

Werepig nedir ? | Domuz Köyüne Base/Kamp Kurmak Tehlikeli mi ? 



Werepig
Can : 350
Hasar : 40
Maalesef domuzlar kötü bir hastalığa sahip. Kendileri kurt domuz olabiliyorlar. Bu sizin için tehlikeli mi ? Tedavisi var mı ? Size bulaşır mı ? Hepsi bu yazı da... (Bu nasıl geyik ? Kendimden soğudum)

Mevzu Nedir ?


Uzun zaman önce, ilk yayınladığım rehberlerden birine -ki kendisine buradan ulaşabilirsiniz bir yorum geldi. Aslında bu epeydir yapılmasını beklediğim bir yorumdu. Kendi kendime şu soruyu da sordum; "neden bahsetmedim lan ben bundan ?" Arkadaşımız, domuz köylerine base kurmanın tehlikeli olduğundan bahsetmiş, ve kesinlikle haklı. Ama ne kadar tehlikeli ? 

Neden Tehlikeli 


Öncelikle neden tehlikeli oradan başlayalım isterseniz. Domuzlar, dolunay gecelerinde Werepig'e dönüşüyorlar ve gördüğü her şeye saldırıyorlar. Ayrıca tek yolu bu da değil. Domuzlar 4 adet canavar eti yerlerse de Werepig'e dönüşüyorlar. (Pişmiş ve kurutulmuş canavar eti de buna dahil) Bu sorun da doğal olarak akıllara şu soruyu getiriyor, domuz köyüne base kurarsam nasıl bir sorunla karşı karşıyayım ?

Sevsem Isırır Mı ? 


Bu konuda kendi görüşümü belirtmek istiyorum, bence domuz köylerine base kurmak size büyük bir sorun yaratmayacaktır, zira werepig'lerin size zarar verme riski çok küçük. Neden mi ? Öncelikle bunda en büyük etken dolunay. Werepig'ler dolunayda ortaya çıkıyorlar. Peki dolunayda base de durmanız için bir sebep var mı ? Dolunay gecesini takip etmeniz yeterli, o gün geldiğinde base den uzaklaşabilir hatta bu vakti farm yaparak değerlendirebilirsiniz. Base'e zarar vermeyeceklerdir. Yani en azından şu ana kadar benim oyunlarımda vermediler. Ancak dışarıda yemek görürlerse mideye indirirler.

Şimdi şunu diyebilirsiniz, tamam ama bunlar canavar eti yediği zaman da dönüşüyorlarmış, o n'olcak ? İşte bu da almanız gereken küçük risk. Biraz dikkatli olmalısınız ve sağa sola canavar etlerini atmamalısınız. Ayrıca Hound'lar köye saldırdığında etleri yere düşüyor, domuzlar da direk gömüyor o eti. Her hangi bir domuz 4 tane canavar eti yemeden önce siz toplamalısınız etleri. Gözünüzden kaçırırsanız veya herhangi bir şekilde bir tanesi dönüşürse ortalık fena karışabilir. Zira normal domuzlara da saldıracaktır.

Bir diğer sorun ise şu. Kış ve yaz aylarında base'den ayrılmak zorunda kalıyorsunuz. Kışın donma riskiniz var. Ben bununda büyük sorun olacağını düşünmüyorum. Yanınızda ufak bir kamp ateşi yakacak kadar malzemeyi zaten her zaman yanınızda bulundurmalısınız. Base'in az ilerisine ateş yakarak geceyi orada geçirebilirsiniz.

Kurtta bi' yere kadar. 


Bir domuz werepig'e dönüşürse oyun süresi ile 4 saat boyunca öyle kalır. 4 saatten sonra eski haline döner. Eğer bu süre bitmeden oyun bir sonraki güne geçerse yine eski haline döner. 

Werepig'ler ile ilgili tam olarak bilmediğim tek bir durum var. Şimdi bunlar 4 canavar eti yediğinde dönüşüyorlar. Burada sıkıntı yok. Peki kaç saat aralıklar için geçerli bu ? Yani domuz 3 tane eti yedi. 4. eti oyun süresi ile 3 saat sonra yerse yine dönüşür mü ? Gözlemlerime göre dönüşmezler, bunun bir süresi var sanıyorum. Neden derseniz oyunlarımda sıkça base'lerimi köylere kuruyorum ve yakınlara bir örümcek yuvası atıyorum. Arada bu dingiller oradan et kapabiliyorlar. Şimdiye kadar dolunay dışında dönüşene denk gelmedim.

Sonuç


Sonuç olarak bu tercihi yapmak size kalmış. Haritada daha güzel lokasyonlar olabilir, köye kurmak zorunda değilsiniz. Ancak domuz köyleri size güzel avantajlar sağlıyor, ben genelde bu avantajlar için risk alıyorum.

Genelde yazdığım rehberlerin doğruluğundan %90 oranında eminim. Ancak bu rehberde hatalar olabilir. Eğer hatalı gördüğünüz bir kısım varsa yorumlarda belirtebilirsiniz ve sizde tercihlerinizi nedenleri ile paylaşabilirsiniz. Böylece diğer arkadaşların kararlarına da yardımcı olursunuz. 

"A creature of the night !"
-Wendy

8 yorum:

  1. Lütfen bu işe devam edin seviliyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  2. Bir de zahmet olmasa söyleyin weber karakterinin region of giants dlc si dışında normal dont strave daoynamak mümkünmü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlarda mümkün değil. Ancak rog çıkmadan önce modu yapılmıştı sanırım, çalışıyor mu bilmiyorum. Sorunlu olabilir.

      Linki burada: http://forums.kleientertainment.com/files/file/396-webber-modwiptweak-timecrash-fixed/

      Steam kullanıyorsan burada: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=239893866

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ben ps4 e aldım oyunu ve genelde beefalolara ve örümceklere yakin kuruyorum kampımı ayrıca birde çalı şapkası yapıyorum sesi duyup warglar gelmeye başlayınca beefalolarin arasına girip saklaniyorum ve izliyorum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel yazıyorsun dostum bol şans :)

    YanıtlaSil
  6. işini iyi yapıyosun teşekkürler :)

    YanıtlaSil