4 Temmuz 2015 Cumartesi

Don't Starve Nasıl Mod Kurulur

Don't Starve Nasıl Mod Kurulur


- İlk olarak modumuzu indiriyoruz. Bazı kullanışlı modları incelemek ve indirmek için tıklayın. 
- İndirdiğimiz modu;


C:\Program Files\dontstarve\mods
    Eğer Steam kullanıyorsak;
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\dont_starve\mods 
klasörünün içine kopyalıyoruz.

- Kopyalama işlemini yaptıktan sonra oyunumuzu açıyoruz.
- Ana Menuden Mods butonuna tıklıyoruz. 























- Eğer modu doğru yere kopyaladıysanız, sol tarafta modunuz gözükecektir. Küçük kutucuğa tıklayarak aktif ediyoruz. 


15 yorum:

  1. mod yüklemek için site yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://dontstarverehberleri.blogspot.com.tr/2015/07/dont-starve-yararl-modlar.html

      Sil
  2. Merhaba. Don't starve together mod bulamadım 166077 versiyonu için?

    Nerden bulurum acaba alttaki linktekiler olmadı da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam kullanıyorsan atölyeye bakabilirsin.

      Kullanmıyorsan ;

      http://dontstarverehberleri.blogspot.com.tr/2015/07/dont-starve-yararl-modlar.html

      Kaynak ;

      http://forums.kleientertainment.com/files/


      Bunlara göz atıp, oyun versiyonuna uygun modları indirebilirsin.

      Sil
  3. Dont starve together mod indirdim ama apply tusuna basmama ragmen uygulanmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir uyarı veriyor mu ? Birde oyunu kurarken, browse games kısmında mods sekmesinden aktif etmen gerekiyor. Eğer server sensen server mods'tan aktif etmelisin. Birlikte oynayacağın arkadaşlarının da modu indirmesi gerekebilir.

      Sil
  4. bi mod var adını hatırlamıyorm bunlardan biride olabilir şöle bişi zırh ve çantayı giyebiliyosun

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    SHIPWRECK Için mod yüklemek istiyorum crackli oyunum malesef multiyi steamdan alcam direk klei sitesindeki modları yükliyimmi yoksa shipwreck icin farkli modlarmi vardir (: Cevaplarsan sevinirim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası Shipwrecked'ı çıktığı gün almama rağmen neredeyse hiç oynamadım. :) Modlara gelecek olursak, dont starve için yapılmış olan modlar Shipwrecked içinde uyumludur diye biliyorum. Klei den indirebilirsin.

      Sil
  6. steam atölyesinden nasıl mod indiriliyo abone oluyon sonrasını yapamıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, abone olduktan sonra Steam modu otomatik olarak indirecektir.

      İndirme gerçekleştikten sonra oyunu açıp mods kısmından indirdiğiniz modu bulup aktif etmelisiniz.

      Sil
  7. ben reıgn of gıant oynuyorum modları aktıf edemıyorum mod gözukuyor ama aktıf et dedıkten sonra aktıf olmuyor

    YanıtlaSil
  8. ben steam kullanmıyorum bende modlar gözükmüyor cevaplayın lütfen

    YanıtlaSil
  9. modu yükledim oyuna girip modlardan acıyorum cıkınca kapanıyor

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar konuyla alakası varmı yokmu bilmiyorum ama kendim karekter yapıp oyuna mod olarak eklemek istiyorum fakat hiçbi yerde nasıl yapıcağım yazmıyor az çok yardımınız dokunursa sevinirim

    YanıtlaSil